Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

18 Nisan 2011 Pazartesi

Ekşici bir gün göle nutella çalıyormuş

ordan geçen bir incici de demiş ki napıyosun lan kaynatasını siktiğim demiş. sonra ekşici de demiş ki kayın sensin atası da sana girsin pis seviyesiz lümpen ulusalcı liboş swh demiş evet bunları bi çırpıda demiş. sonra gökten 2 yarak 1 sabun düşmüş. yaraklar ekşicinin kafasına düşmüş oracıkta pekmezi akmış. incici de sabunla otuzbir çekmiş.

özet: mahmut hoca geldi beyler.


sonra ordan geçen bir incici demiş ki ekşiciye lan kayınbiraderini ölesiye siktiğim ne zaman geri vercen kazanı demiş. ekşici de demiş ki kazan öldü demiş. incici de demiş ki senin kulağına ezan okuyan imamın amına korum kazanımı geri ver çabuk demiş.


özet: ölünün arkasından konuşulmaz.


sonra ordan bir banu güven geçmiş. ekşici de demiş ki aa banu güven demiş. banu güven hiç siklememiş bunu yoluna devam etmiş. sonra gitmiş sözlüğe entry girmiş banu güvenle geçen gün ayaküstü konuştuk çok cana yakın tapılası bir insan yaptığım entel esprilere güldü hep çok eğlendik swh demiş.


özet: ali güven diye bi şarkıcı vardı lan noldu o


sonra ordan nasreddin hoca gelmiş. niye benim fikrimi çalıyosun lan eniştesini siktiğim deyip bi güzel sikmiş ekşiciyi. sonra ordan incici gelmiş. o da hocanın eşeğini sikmiş.


özet: cumhurbaşkanı sezer bulunduğu avrupa ziyaretinde müzakere sürecine yapılan hazırlıkların devam ettiğini bildirdi.


sonra ordan orhan pamuk gelmiş demiş ki inci sözlükte 100 bin göt 1 milyon da am sikildi demiş. sonra buna nobel vermişler. herkes demiş ki ama bu inciye bok attı ondan nobel aldı demişler. ekşici de çok haklısınız abim bence de o yüzden aldı hepiniz çok haklısınız demiş. sonra sözlüğe entry girmiş bence aydın bir insan aramızdan biri nobel aldı buna sevinmeliyiz demiş.


özet: allahın yazdığını kullar bozamaz. allahın yazdığını kullar bozamaz. allahın yazdığını kullar bozamaz.


sonra ordan hababam sınıfı'ndaki çalışkan ahmet gelmiş. demiş ki hiç mi utanma yok sizde he nasıl yaparsınız bunu o tertemizinsanlara onlar okul istiyor kalem istiyor kitap istiyor sizse yardım eli uzatacağınıza alay ediyor küçük düşürüyorsunuz demiş. sonra ordan incici gelmiş. ahmet ekşici bi de bu threesome yapmışlar.


özet: parlament de çok pahalı amına koyim ya.


sonra ordan bir köy ahalisi gelmiş demiş ki hoca hoca napıyosun göl hiç maya tutar mı demiş. ekşici de demiş ki yoğurt değil bu nutella tamam mı pis köylü hadi defol burdan demiş. köylünün de gururu incinmiş amcaoğullarını toplamış dere kenarında bi güzel sikmişler ekşiciyi. ekmek arası yemişler böyle.


özet: her kuşun eti yenmez.


sonra ordan izzet altınmeşe'nin beni gelmiş. ben izzet abi'den ayrıldım artık solo albüm çıkarcam kardeş ekşide reklamımı yapsana demiş. ekşici de tamam demiş sonra entry girmiş yarak gibi şarkıları var yarısında çıktım demiş.


özet: bir ben var benden içeri.


sonra ordan elinde sazıyla ismail diye biri gelmiş. saniyede 10 metreküp ter boşaltıyomuş bu ismail. ekşici de demiş ki abi benim adım da ismail gel sana artık ismail türüt diyelim demiş. o da kabul etmiş sonra ismail türüt meşhur olmuş fıkralarla türkiyeyi sunmuş. orda teyo emmi rolü vermiş eski dostu ekşiciye. bu hikayede ekşicinin sikilmesine gerek kalmadığı kanaatindeyim.


özet: ya o konudan soru çıkmaz bence.


sonra ordan kolordu komutanı kazım karabekir gelmiş. demiş ki eğer padişahsan gel ülkenin başında dur, yok ben padişahsam emrediyorum gel ülkenin başında dur demiş. ekşici de demiş ki paşam karıştırdınız onu diyen siz değildiniz fatih sultan mehmet'ti demiş. kazım karabekir de demiş ki harbi mi lan vay amına koyim demiş.


özet: yıldız tilbe'nin son albümü çok güzel.


sonra ordan ingiliz fransız bi de temel gelmiş. ingiliz demiş ki ben bu göle 3 kilo sıçarım demiş. fransız demiş ki ben 5 kilo sıçarım demiş. temel de demiş ki ben de 4 kilo sıçarım demiş. ekşici de ehehe demiş gitmiş bunu emprovize nasreddin hoca fıkraları başlığına yazmış.


özet: aynı gemide yol alır ayrı dümen tutarız bu evde.


sonra ordan genç kızların yeni sevgilisi gökhan tepe gelmiş. demiş ki ulan 10 yıldır şu piyasadayım kızlar yaşlandı, ben eskidim, lakabım hala aynı hay amına koyayım ya demiş. ekşici de swh demiş. yok ebenin amı ali sami demiş. bi siktir git çay koy demiş. yok artık lebron demiş. komik olduğunu sanmış böyle sonra allah belasını vermiş bunun.


özet: ekranların sevilen dizisi bez bebek'te bu hafta neler oldu neler.


sonra ordan binbir gece'deki hayırsız evlat ali kemal evliyaoğlu gelmiş. füsun ben paramızı kumarda kaybettim nolur babama söyleme demiş. ekşici de seyretmiş bunu sonuna kadar. sonra sözlüğe entry girmiş demiş ki annem seyrediyodu bi 10 dakka bakmak zorunda kaldım yarak gibi dizi yarısında götümü siktirdim demiş.


özet: çok iyi bir noktaya parmak bastın hıncal'cığım.


sonra ordan bbp gençlik kolları başkanı gelmiş. demiş ki bizim parti binasına doğalgaz taktıralım diyoz ya çok üşüyoruz demiş. ekşici de demiş ki ben oyumu chp ye veririm biz dededen chp liyiz demiş. sonra gitmiş ilk seçimde oyunu akp ye vermiş.


özet: abidin diye popstar nerede görülmüş amıma koyayım ya


sonra ordan mehmet ali ağca çıkmış demiş ki ay em not got demiş ben mesihim falan demiş. ekşici de demiş ki abi ailecek seyrediyoruz ehehe swh demiş. böyle sikim sikim klişe espri yapınca mehmet ali dayanamamış ekşicinin kabağı ortadan ikiye ayırmış. sonra ordan hz musa gelmiş böylesini ben bile yapamazdım emeğe saygı artı rep demiş mehmet aliye.


özet: çocuklarım olmadan asla diyorsanız, aliye.

29 yorum:

  1. Siksen okumam bu nedir amk izafiyet teorisi mi

    YanıtlaSil
  2. ifritini sikeyim sandalyeden düştüm swh

    YanıtlaSil
  3. inci de okumustum bunu..komik adamsin vesselam

    YanıtlaSil
  4. Sen kocaman bir piçsin. Nutellanın varisi ölmüş lan ekşiçiler bu haftayı yas ilan etmiş

    YanıtlaSil
  5. fularım götümde elimde nutellam ve intensim elimde sandalyeden düş kalk okudum swh
    özet: (bkz: salak valla yemin ederim geri zekalı çocuk swh)

    YanıtlaSil
  6. sevdiğim kız bana ağbi dedi.

    YanıtlaSil
  7. beth jean riesgraf20 Nisan 2011 13:07

    ehehehehe vay amına koyim bi saattir gülüyorum ne hayal gücü bu böyle

    YanıtlaSil
  8. iyi ki komik bişi yazdın aq her yere aynı seri

    YanıtlaSil
  9. sikko kral adamsın amk ya

    YanıtlaSil
  10. her şey komikli de o eşşeği zikmiş ne oluyo yazık değil mi aydınlanma yaşatıcan insanlara diye normal bişeymiş gibi yazmışsın o bölümü çıkart lütfen

    YanıtlaSil
  11. hebsini okudum.incide de okuduydum hine okudum hine güldüm.

    YanıtlaSil
  12. yeter artık lan bunun ikincisini yazmazsan ben senin kayın biraderini ölesiye sikecem yaz biran önce.

    YanıtlaSil
  13. bi basligin tuttu ya bokunu cikar amina soktugum sinirlendim lan

    YanıtlaSil
  14. ayrica what happens in inci stays in inci diye eklemek de isterim senin gibi bir pice

    YanıtlaSil
  15. sandalyeden düştüm, nutella kavanozu götüme girdi. swh

    o değil de reyiz, ahahaha. inci'de de var böyle bir başlığın, arada girip okuyorum. swh

    YanıtlaSil
  16. Bu adamda ışık var. Biraz florasan ama olsun.

    YanıtlaSil
  17. incidede okudum
    gülerken düşündüm
    güzel olmuş reyiz

    YanıtlaSil
  18. ahahaha hayatımdan caldıgın bunu okumakla gecen 5 dk yı bana nasıl geri odeyceksin? saka lan saka komikli olmuş guldum baya ama bos tabi:D

    YanıtlaSil
  19. piç sikko kazım karabekir paşa öle bişey yapmazdı ama hadi sana bu seferlik bişey demioz bi dahakine adam ol, harbi piç adamsın böle devam. konulardan sapma adam gibi aydınlat bizi.gömdüm

    YanıtlaSil
  20. okurken ağlayım mı güleyim mi bilemedim araya güzel olmuş

    YanıtlaSil
  21. Hz. Musa olmamış birader... bu tip hikayelere karıştırmasan daha iyi olur...

    YanıtlaSil
  22. İllimünati falan diyordun,farkındalık diyordun,Kennedy suikasti diyordun,piramit,ufo,göz diyordun.Ne zaman bu konulara geldik anlamadım.

    YanıtlaSil
  23. Blog sahibi kardeşim benim bemde coook hemde cok arastirdim ilkbasta kapitalizim duzenini kuran kimse illimunate var tamam ama bunlarin aciklamasina izin veren gene onlar OYALAMACA Tek amac 800 yil once büyük israilin oldu yeri alan TÜRKLER Bugün tekrar ilk once avrupaya siginip sonra Abd ye kacan bu kansizlar simdi filistinde ve Hedef TÜRKİYE YANİ BOP biliyosundur belki su anda proje son asamasa ülke gidiyor Oyalajma bunlarla LÜTFENEN ne demek ostedimi anla LÜTFEN....

    YanıtlaSil
  24. Hz. Musa olmamış birader... bu tip hikayelere karıştırmasan daha iyi olur.

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.