Okunması şart makaleler:

Tasavvuf ve Tarikatlardan Yeni Dünya Dinine: Bölüm 1 ve Bölüm 2
Komünizm, Kızıl Devrim, Sovyetler Birliği ve Şirketler
İnsan, Din ve Kuran
Bu da amme hizmeti: Okunması Gereken Kitaplar Listesi

Bir Başka Din: Tasavvuf kitabı çıktı; internet'ten sipariş etmek için kitapyurdu link'i.

YENİ: Youtube'daki hodor hodor konuşmalarım için buradan alalım.

29 Nisan 2011 Cuma

Ekşicilerin gavat olduğunu belgelerle ispatlıyorum

"Sözlükçülerin en iyi 10 dizi listesi" denen başlığa girin, hep Cnbc dizilerini döşemişler. Battlestar Galactica`ymış, Madmen`miş, Friends`miş ortalık altyazılı Cnbc dizilerinden geçilmiyor. Hatta taptıkları Lost`u yazmıyolar bile, hani popüler oldu ya, hani artık herkes biliyo ya, ondan artık Lost seyrediyo olmak elitlik ve cool`luk getirmiyor. bazıları da arada Bizimkiler, Süper Baba gibi nostaljik dizileri yazarak ekstradan prim yapmaya çalışmış.
 
Peki, eyvallah.

Peki bu başlıklar ve yanlarındaki entry sayıları nedir e be dalyaraklar?

behzat ç. (5766)
fatmagül`ün suçu ne (1419)
muhteşem yüzyıl (3120)
aşk-ı memnu (6219)
binbir gece (1253)
kurtlar vadisi pusu (3636)
 
Hani Cnbc lan kaynatasını siktiklerim? Eniştenizi sikerim sizin Cnbc ne zamandan beri Atiker Sıralı Otogaz Sistemleri`nin katkılarıyla Kurtlar Vadisi Pusu`yu yayınlıyor lan?
Bana bakın, hepiniz Show Tv seyreden, Avatar filmini beğenen, soğanlı adana dürüm yiyen insanlarsınız.
 
Kasılmaktan gebereceksiniz sikecem yolunuzu yordamınızı  lan vallaha üzülüyorum artık bunlara ya, 2 am düşürecez diye girdikleri triplere bak amına koyayım.

33 yorum:

  1. sikkofield kardeş diğer konudan yaz salla ekşicileri takipteyiz bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. Sikko bunu yapan picleri sikmek gerek

    YanıtlaSil
  3. sikko, sikerim ekşicileri ya. illuminatiden devam hocam. ekşicileri sikeyim sana bişey olmasın.

    YanıtlaSil
  4. tespit çok yerinde sikkocum kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  5. amına koymuşsun sikko başkan.

    YanıtlaSil
  6. klavyeni yalayım amk

    YanıtlaSil
  7. sikko ol de olelim.

    YanıtlaSil
  8. Hay yarrağını somuruyim senin sikko

    YanıtlaSil
  9. bi üstteki hataylı pezevenk. neyse tespitin sıçılmış ve yerini bulmuş

    YanıtlaSil
  10. ekşisözlükte am bulup düşürebiliyomusun?

    YanıtlaSil
  11. üstteki taşaksıza +1

    YanıtlaSil
  12. pampa ben de aynı tavırlardayım ama allah icin ne bi bölüm kurtlar vadisi ne de fatmagül survivor falan izlemisligim, hatta son 4 yıl kadardır barcelona macları harici tv basına oturmuslugum bile yoktur. ben de sayılır mıyım ?

    YanıtlaSil
  13. CcC_MaykılReyiz_CcC

    Hacı, valla büyük orospu çocusuun. sevdiğim den söylüyorum

    YanıtlaSil
  14. Arkadaş araştırmaların çok çok güzel ben kendimce busitedeki vediğer sitelerden topladığım bilgi ve videoları bir CD de topladım çoğaltarak dağıtımını yapmaya başldım bile senin uslubuna gelince ÖN TAKIMLARINI enarka planda bıraksan SÜPER olacak çok konularda kafa yapımız bir YENİ ÇALIŞMALARINDA BAŞARILAR ADSIZ K.RAMAN

    YanıtlaSil
  15. boynuma dolarım sikini, sikkocum

    YanıtlaSil
  16. OKUDUM ÇOĞU YERE HAK VERDİM

    YanıtlaSil
  17. Sikko ehehe doğru lan. O değil, Ekşiciler bunu inkar ediyor, üstüne bu blogu okuyup Ekşi Sözlüük'teki "michael sikkofield" başlığına "Adam yazıyor.", "Kalemi güçlü. swh" yazıyorlar. "Biz anlayışlıyız, kendimizi eleştiren adamı bile severiz." mesajı vermek istiyorlar, ama yemezler...

    Geçen gün arkadaşla yaşadığımız diyalog:

    + Fatmagül'ün suçu ne lan?
    - Eskiden bihter olması abi.
    + Mavi ekran... swh

    YanıtlaSil
  18. Selam. Donnie Darko hakkında ne düşüyorsun? Onun içinde Illuminati filmi diyorlar. Madonna çok etkilenmiş hatta. Ekşi sözlük'ten bir entry: "donnie darko'dan fazlaca etkilenmiştir. what is feels like for a girl klibinde kullandığı phoenix simgeli kırmızı araç filmde frank isimli tavşanın kullandığı arabanın birebir aynısıdır. ayrıca filmin bir sahnesinde göze yerleştirilmiş kuru kafa tablosuna çok benzer bir fotoğrafı madonna yıllar sonra ghv2'de verir. nihayetinde sticky&sweet tour'da açılış parçası candy shop'a intro olarak filmin soundtracklerinden biri kullanılır."

    Donnie Darko film afişine bakarsan tek gözü parlayan Frank'i görebilirsin.

    YanıtlaSil
  19. herşey tamamda soğanlı adanaya niye laf attın şimdi :(

    YanıtlaSil
  20. Gökler hakimi Gordon pezevenkler, hepsi Andrei Tarkovsky'e yönetmen yardımcılığı ya da ışıkçılık yaptıkları için sadece yerli yapım olduğu için hiçbir diziyi beğenmezler...
    Hepsi sinema yüksek lisansı yaptıkları için analarından Atilla Dorsay olarak doğmuşlardır. Reklamları bile yorum yapmadan izleyemezler.

    YanıtlaSil
  21. süpersin beaa Allah onların binbir türlü belasını versn inşallah sikkocum yeni yazılarını bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  22. bak güzel kardeşim. seni çoooook takdir ediyorum. gayet de güzel okuyorum. zevk alıyor insan okurken. ama şu ekşicilere de çok fazla yükleniyorsun. bazıları hakediyor, bazıları haketmiyor.
    ben ekşi temsilsici felan değilim. ekşide yazar bile değilim. ama ne bileyim, cidden iyi yazıların olduğu bir yer orası, ve sen iyi kötü dinlemiyorsun, hepsinin ağzına sıçıyorsun.
    her neyse, ben de genelde dizilere cnbc-e ve tntde başladım. sonra baktım oradan olmuyor, geçtim internetin başına. ordan izledim. fringe i, mentalist i, house u, merlin i, camelot u çok severim. böyle herkesin izlediğini izlemeyeyim diye bir takıntım yok(ki aslında camelotu herkesin izlemesini isterdim. 2li konuşmada house muhabbeti yaparken camelot deyince bana o bilmeyen adam bakışı atmaları üzüyor, çünkü en az house kadar muhabbeti yapılabilecek bi dizi.)
    her neyse uzattım, ben senin gibi hem uzun hem eğlenceli yazamıyorum, en takdr ettiğim yönün zaten.
    özet: ekşicileri rahat bırakıığn.

    YanıtlaSil
  23. hee bu arada yazmayı unutmuşum, kanıt da severim. ve yoklukta doktorlar izleyebilecek bi insanım :D

    YanıtlaSil
  24. nerde önyargılı,elitist,yobaz,burjuva kendini bi bok sanan orospu çocuğu dal yaraklar var hepsi ekşici

    YanıtlaSil
  25. yinede muhteşem yüzyıl dizisinin boktan olmadığı anlamına gelmez bu yazı

    YanıtlaSil
  26. Reyiz sen adamsın. O değilde behzat bitti ya la...

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. hahaha, doğru tespit ama behzat da candır o da bi gerçek...

    YanıtlaSil
  29. ilginç bir yazı olmus gerçektende

    YanıtlaSil
  30. bi üstteki hataylı pezevenk. neyse tespitin sıçılmış ve yerini bulmuş

    YanıtlaSil
  31. TIKLAYIP SITEYE GIRINIZ>=====> TÜRK ANAL SIKIS VIDEOLAR




    HEPSI GERÇEK TEK TIKLA FULL HIZDA INDIRILEBILECEK TÜRDEN


    LISELI 18LIK KIZLIK BOZMA GERCEK=====> http://sakirabi.com






    SEVGILISININ KIZLIGINI BOZAN ANTALYALI=====> http://sakirabi.com




    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ




    ENSEST ILISKIYE GIREN TÜRK VIDEOLARI=====> http://sakirabi.com






    IFSA SEX YAPIP INTERNETE VERENLER=====> http://sakirabi.com





    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ





    ANNESINE ENS... TURK GENCI GIZLI CEKIM=====> http://sakirabi.com






    KARISINI SIKTIRIPDE CANLI ÇEKIM YAPAN TÜRK=====> http://sakirabi.com






    KIZKARDESINE GIZLI KAMERA KURAN GENC VIDEO=====> http://sakirabi.com





    ?SITEMIZ BIRBIRINDEN GÜZEL YERLI PORNOLAR PAYLASMAKTADIR?




    PERISCOPEDEN CANLI SIKISLER =====> http://sakirabi.com




    SEYRETMEDIGINIZ TÜRK PORNOLARI ÜYELERDEN=====> http://sakirabi.com




    INTERNETIN EN GÜNCEL TÜRK PORNO SITESI=====> http://sakirabi.com




    18 LIK LISELI PORNOLARI TÜRK=====> http://sakirabi.com




    ÜNIVERSITELILER GURUP SEKS VIDEOLARI=====> http://sakirabi.com




    IFSAADULT TÜRK ÇEKIMLERDEN=====> http://sakirabi.com




    GIZLI ENSES.... TÜRK VIDEOLARI =====> http://sakirabi.com




    VIP TÜRK ADULT VIDEOLAR UZUN =====> http://sakirabi.com




    SESLI KONUSMALI TÜRK SIKISLERI =====> http://sakirabi.com




    KOCASINI ALDATAN TÜRK KADINLARI VIDEOLAR=====> http://sakirabi.com




    KIZKARDESIYLE LEZBIYEN TÜRK LISELILER =====> http://sakirabi.com

    YanıtlaSil

Bu blog'a yapılan her yorum, o yorumun sahibini bağlar. Ayrıca makaram sarı bağlar.

3. şahsa hakaret olmadığı müddetçe asla yorum silmem. "Bu yorum yazar tarafından silindi" ibaresi, eğer o yorumu yazan kişi kendi yorumunu sildiyse çıkar.